piątek, 11 maja 2012

"Tam, gdzie ludzie dzielą się sercem, tam rośnie nadzieja..."


Nazywam się Adam Stanisław Bednarski. Urodziłem się 3 października 1955 roku. Jestem osobą niepełnosprawną. Poruszam się o kuli i na wózku inwalidzkim. Jestem po 3 operacjach kręgosłupa.Wszystko zaczęło się od pierwszej operacji kręgosłupa. Wszczepiono mi wirusa żółtaczki C i wszystko runęło. Moje życie się zawaliło. Zaczęły się pojawiać inne choroby.



Jestem pod opieką kilku specjalistów. Wymagam stałego leczenia, rehabilitacji oraz ścisłej diety. Bardzo często jeżdżę do szpitala na hepatologie. Ponadto mam cukrzycę i jestem po 2 zawałach. Mam chore jelito grube i wiele innych jeszcze schorzeń wymagających przyjmowania leków na stałe.

Przed chorobą pracowałem i byłem sprawnym i wesołym człowiekiem. Teraz niestety wymagam pomocy i opieki. Jestem na rencie, koszty mojego leczenia i rehabilitacji przekraczają moje możliwości finansowe, dlatego zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc.

Pieniążki potrzebne są na:
  • dojazdy do lekarzy specjalistów i do szpitali
  • leki
  • specjalistyczną rehabilitację
  • sprzęt rehabilitacyjny
  • zakup wózka inwalidzkiego
  • turnus rehabilitacyjny w Busku-Zdroju. Koszt turnusu 4.340 zł. W tym roku nie przysługuje refundacja z PEFRON-u. Brakuje nam jeszcze 3.000 zł.

Brakuje nam na wszystko, łącznie z codziennymi środkami do życia. By wykupić leki, opłacić bieżące rachunki by uchronić się przed wyłączeniem prądu, gazu lub utratą mieszkania musimy rezygnować z wielu rzeczy potrzebnych do codziennego użytku. Jeśli ktoś z Państwa może nam w jakikolwiek sposób pomóc będziemy bardzo wdzięczni. Dla nas każda pomoc jest ważna.


Wpłaty na leczenie i rehabilitację proszę kierować na konto:

Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
ul. Łomiańska 5
01-685 Warszawa

Bank Pekao S.A. I O/Warszawa
41 1240 1037 1111 0010 1321 9362
lub
Bank BPH S.A.
15 1060 0076 0000 3310 0018 2615

Koniecznie z dopiskiem: 4903 Bednarski Adam Stanisław darowizna na pomoc i ochronę zdrowia



Strona Pana Adama:  http://adam-bednarski.pl.tl/ 

Artykuł na stronie Fundacji "Filantrop": 

Apele o pomoc można pobrać ze strony: http://pomagamy.dbv.pl/readarticle.php?article_id=577


Możesz również pomóc Panu Adamowi, biorąc udział w Akcji "Podaruj znaczek i kopertę". Adres do wysyłki znaczków znajduje się na plakacie (aby powiększyć plakat wystarczy na niego "kliknąć").




2 komentarze:

  1. Cieszę się, że Pan Adam znalazł się u Ciebie na blogu. Pani Maria robi wszystko co może by pozyskać pieniądze na leczenie Męża. Wiadomo jednak, że pozyskać pieniądze na dziecko jest niełatwą sprawą, na dorosłego, prawie niemożliwym. Nie przechodźcie obojętnie wobec tego apelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani ana79 ma calkowita racje...Dzisiaj ludzie potrafia przejsc obojetnie obok chorego dziecka, a coz dopiero wobec chorej doroslej osoby

      Usuń